YM!

Garantie si returnare produse

Toate produsele afisate pe site-ul e-commerce inSports.ro beneficiaza de garantie pe o perioada determinata, afisata in pagina de prezentare a fiecarui produs in parte. Produsele achizitionate sunt livrate impreuna cu certificatul de garantie emis de catre producator/importator, cat si impreuna cu factura fiscala eliberata de catre societatea noastra Online Sport Shop SRL. 

Lista unitatilor de service poate fi consultata pe certificatului de garantie. Prin termenul de vanzator se intelege site-ul inSports.ro.

 

Termeni si conditii de garantie

Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie si factura fiscala, un ambalaj adecvat pentru transport, cat si toate accesoriile cu care a fost insotit produsul. In caz contrar produsul nu este acceptat pentru reparatii.

 

Producatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o terta parte (furnizor servicii de telefonie, provider internet, furnizor electricitate, etc). Defectele cauzate astfel nu fac obiectul garantiei.

 

Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra functionalitatii de catre persoanele neautorizate.

 

Solutionare problemelor in perioada de garantie se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus, se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau se va propune o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului.

 

Daca produsul defect aflat in perioada de garantie nu poate fi reparat sau durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului va fi inlocuit de unitatea de service cu un echipament similar din punct de vedere functional sau aceasta va restitui contravaloarea actualizata a produsului respectiv.

 

Termenul de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului pana la data repunerii acestuia in stare de functionare. Prelungirea termenului de garantie se va inscrie in certificatul de garantie.

 

Unitatea de service si vanzatorul nu pot fi facuti raspunzatori pentru eventualele pagube colaterale generate de nefunctionarea produselor (de ex.: pierderea unor fisiere, neindeplinirea la timp a unor sarcini etc). 

 

Perioada de garantie afisata pe pagina produsului se adreseaza exclusiv utilizarii casnice, pentru utilizare comerciala termenul fiind diferit in functie de exploatarea produselor si destinatia acestora. Informatiile aditionale se vor gasi pe certificatul de garantie.

 

Termeni si conditii de returnare

Renuntarea la un produs


Returul produselor se supune Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator.

Conform O.U.G Nr.34/2014, Art. 14, Alin. 3 : "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Produsele pot fi returnate daca sunt in conditii perfecte, intr-un ambalaj adecvat pentru transport, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Pentru produsele returnate in alte conditii decat cele in care au fost trimise, se pot aplica penalizari de pana la 50% din valoarea facturata. Denuntarea de contract se face numai in scris in termenul pus la dispozitie, pe adresa de email office@insports.ro, cu datele clientului si motivul returului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data informarii de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract, prin virament bancar.

 

Dreptul de retur de 14 zile se aplica doar persoanelor fizice, pentru comenzile inregistrate pe persoana juridica fiind aplicat un regim special, dreptul de returnare a produselor fiind limitat la 5 zile calendaristice de la data intrarii in posesia fizica a acestora.

 

Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului / importatorului, daca a fost emis pentru acestea in prealabil un certificat de garantie.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, intr-un ambalaj adecvat pentru transport si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Produsele livrate cu defecte de productie sau vicii ascunse se vor inlocui in baza certificatului de garantie existent.

Acoperirea cheltuielilor aferente transportului pentru solutionarea garantiei intra in responsabilitatea clientului. Produsul trebuie expediat printr-o firma de curierat rapid, clientul suportand taxele de transport in aceasta situatie in ambele sensuri (tur-retur).

 

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site


Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii produsului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare clientul va plati diferenta la livrare, respectiv daca valoarea este mai mica clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de inSports.ro.

Produsul poate fi returnat daca este in conditii perfecte, intr-un ambalaj adecvat pentru transport, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Denuntarea de contract se face numai in scris in termenul pus la dispozitie, pe adresa de email office@insports.ro, cu datele clientului si motivul returului.

Produsele trebuie returnate printr-o firma de curierat rapid pentru a evita deterioararea acestora la transport. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului sau la aplicarea penalizarilor de pana la 50%. 

In cazul in care clientul opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, banii se vor vira prin transfer bancar in cel mult 14 zile calendaristice de la retur. Clientul va trebui sa comunice in scris contul bancar unde va dori sa se efectueze viramentul bancar.

Va recomandam sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile, mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare. Reclamatiile privind starea in care a ajuns coletul, ulterioare acceptarii si platii produsului, nu vor fi luate in considerare. 

 

Informatii returnare

Produsele pot fi returnate in pachetul complet asa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou, conform informatiilor de mai jos:

 

Destinatar: S.C Online Sport Shop S.R.L.
Adresa livrare: Produsele se trimit in depozitul central, diferit de adresa sediului social (se comunica in scris)
Telefon: 0730469101
 

E-mail: office@insports.ro


Produsele ce se doresc a se returna se vor trimite prin curierat rapid, fara ramburs si cu plata transportului aferent la expeditor.